icon phone +(40) 745 270 642 Incepe un proiect

Captarea atentiei prin text si web design

line graphic
triangle graphic
Captarea atentiei prin text si web design

Una din cele mai bune metode de a atrage vizitatori catre site-ul nostru o reprezinta aspectul site-ului, un web design placut. Iar una din cele mai usoare metode de a atrage atentia vizitatorului este marimea textului. Putem observa ca marile site-uri de stiri, precum BBC News sau chiar site-uri ale jurnalelor de stiri locale, cand doresc sa atraga un numar mare de cititori catre o anumita stire, ii pun acesteia un titlu mare, vizibil pe celalalte pagini din website. Folosind un text mare pentru atragerea atentie nu este un concept nou, aceasta metoda de a atrage atentia este folosita de foarte multa vreme in ziare. Desi este un concept vechi, dimeansiunea foarte mare a textelor din website incepe sa fie o tendinta in web design.

Multi designeri au inceput sa realizeze site-uri cu elemente mari, care, imbinate cu un text la fel de mare, reiese un website bine proprotionat, cu un webdesign atragator. Cum sa ne folosim de marimea fontului pentru a atrage atentia vizitatorului: – Nivelul importantei. Daca avem o stire, un articol pe website si e de improtanta majora dar de asemenea si de improtanta generala, da, se merita sa ii atribuim un spatiu si pe celalalte pagini din website, pentru a atrage vizitatorii catre respectiva pagina.

Dar daca articolul este interesant doar pentru o anumita categorie de oameni, iar vizitatorii tai ar putea sa nu fie interesati de acea stire, mai bine am reunnta la ideea de promovare prin largirea fontului. – Dimensiunea normala a textului. Daca dimensiunea de baza a textului de pe website este de 20px, un titlu de 30px nu va fi iesit din comun. Cand vrem sa conducem vizitatorii catre o anumita pagina, este bine sa folosim marimea dubla a textului. In webdesign, ca si in orice alt domeniu, trebuie sa stabilim importanta lucrurilor, iar daca o stire nu este de itneres general, nu are rost sa o promovam. – Dupa ce criterii consideram o pagina importanta.

Daca aveti un magazin online si oferiti reducere la un produs, atunci e in interesul nostru ca vizitatorii sa fie informati de aceasta reducere. Putem de asemenea realiza o imagine, un banner prin care sa ii instiintam pe vizitatori de reducere, numai ca bannerul poate avea influente negative in aspectul de webdesign, pe cand textul, il putem folosi cu usurinta, fara sa influenteze negativ web designul site-ului. Diferentierea marimii fontului nu e singura metoda de a atrage atentia fara a se schimba webdesign -ul general al site-ului. Putem de asemenea sa folosim si fonturi diferite. Chair daca nu sunt diferente foarte mari intre fontul New Times Roman si Arial, vizitatorul va observa diferenta, constientizand ca acel text scris putin diferit, merita putina atentie.

Vrei un website?

Cere o cotatie

Vrei sa discutam?

Contacteaza-ne