Pentru firmele aflate la inceput: iata lista digitala obligatorie.

Categorie: Press

Stiti deja ca aveti nevoie de o prezenta web robusta pentru afacerea dumneavoastra. Ce alte masuri tehnologice trebuie sa luati pentru inceput? Cititi aceasta lista utila.

Am intrebat o serie de antreprenori si experti despre lucrurile esentiale pe care fiecare nou start-up trebuie sa le faca pentru a-si stabili prezenta pe Web. Iata lista pe care au intocmit-o:

1. Inregistrati domeniul.

Daca ati vazut reclame GoDaddy.com, stiti ca nu trebuie sa asteptati prea mult timp pentru a inregistra un domeniu. Cineva ar putea sa v-o ia inainte si sa va fure numele de site perfect. Cam toti expertii au trecut acest aspect primul pe lista, stiind ca domeniul este unul dintre cele mai simple lucruri de facut, dar, de asemenea, unul care va poate pune in incurcatura, daca nu il obtineti pe cel dorit.

2. Creati-va pagina companiei pe LinkedIn.

Este posibil sa aveti deja o pagina personala pe LinkedIn, dar veti dori, de asemenea, o pagina a companiei pe LinkedIn. Instructoarea pentru start-up Anna Colibri spune ca o pagina a companiei va permite sa utilizati un logo-ul companiei pe CV-ul dvs.; de asemenea, primiti puncte bonus daca adaugati multe link-uri la pagina companiei, la propriul profil, la site-ul companiei dvs., si la alte retele sociale.

3. Folositi Google.

Este important sa incepeti sa utilizati Google Analytics si Google Webmaster imediat. Ryan Alovis, CEO si fondator al agentiei interactive ArkNet Media, spune ca aceste instrumente formeaza baza marketing-ului online. Puteti analiza noul dvs. domeniu pentru trafic, SEO, ratele de respingere (cat timp petrece cineva pe site), si mult mai multe.

4. Revendicati pagina dvs. Google+ business.

Ca tot vorbim despre Google, veti dori, de asemenea, sa va creati o pagina de afaceri Google+. Veti obtine expunere pe aceasta retea sociala mai tehnica, dar mai important decat atat, clientii vor vedea un rezumat bine organizat al companiei dumneavoastra (unul pe care dumneavoastra il controlati) in primele rezultate ale cautarii.

5. Faceti networking social.

Pentru o noua afacere, expertii spun ca LinkedIn este absolut necesar (va conecteaza cu alte afaceri) si Google+ ajuta cu optimizarea pe motorul de cautare. Veti dori, de asemenea, sa va faceti un profil al companiei dvs. si pe Facebook si Twitter. Mai e un truc bun de stiut: intrati pe Klout.com si inregistrati-va pentru toate conturile pe care le listeaza, inclusiv Instagram si Foursquare.

6. Folositi-va adresa.

Nu numai ca detineti o companie, detineti o adresa. Jennifer Stagner, care face SEO pentru furnizorul de echipamente de birou Tops, spune ca ar trebui sa utilizati intotdeauna acelasi format, aceeasi ortografie si sintaxa pentru adresa fizica. Revendicati-va adreaa la Yelp, Google Places, Urbanspoon, si alte site-uri de cautare locale. Ea spune ca puteti utiliza, de asemenea, un serviciu de cautare local, cum ar fi Whitespark sau Yext, pentru a accelera procesul.

7. Incepeti sa utilizati MailChimp.

Cei mai multi experti au numit in mod special MailChimp, serviciul de e-newsletter si distributie de e-mail in masa, ca un pas foarte important. Pentru inceput, Stagner spune ca MailChimp este o modalitate foarte buna de a gestiona contactele si de a mentine compania conform cu legile de spam. De asemenea, veti incepe cu o imagine profesionala pentru explozii de e-mail si puteti urmari succesul acestor campanii.

8. Alegeti un instrument anti-virus.

Sigur, s-ar putea sa para plictisitor, de ce ar ataca un hacker noua dvs. companie? Dar instrumente pentru protectia impotriva malware-ului si virusilor, cum ar fi cele de la companii precum McAfee si Symantec, sunt importante chiar de la inceput (mai ales ca unii spamboti verifica domeniile inregistrate recent). Sameep Shah, care conduce o companie de web design, spune ca este de asemenea important sa va asigurati ca software-ul anti-virus ruleaza intotdeauna cele mai recente fisiere si ca este instalat pe toate computerele.

9. Incepeti blogging-ul.

Un pas suplimentar, care ar putea ajuta marketingul? Da, dar mai inainte, totusi, acesta serveste altor scopuri utile. Colibri spune ca blogging-ul este esential pentru optimizarea pe motorul de cautare. Va afirmati autoritatea pe un anume subiect si adaugati credibilitate prezentei dumneavoastra pe web. Dar cel mai bun motiv este de a crea link-uri catre domeniul pe care te-ai inregistrat.

10. Alegeti cum sa colaborati.

Colaborarea de la persoana la persoana este simpla: pur si simplu mergeti la biroul unui angajat. Pentru o companie cu lucratori aflati la distanta, sau pentru a te conecta mai bine cu clientii si partenerii, va trebui sa va alegeti un mediu on-line de colaborare. Michelle Lam, co-fondator al RecoverORS, recomanda instrumente ca Teambox, Teamlab, si Basecamp. Ele va ajuta sa tineti pasul cu progresele globale ale companiei astfel incat sa nu va bazati doar pe e-mail.

11. Instalati un router.

Unele companii mici se pot descurca fara un router, dar nu pentru mult timp. Multe laptop-uri noi, cum ar fi Pixel Chromebook, va ofera o conexiune 4G integrata, dar va trebui sa va ganditi la reteaua de birou, la conectarea unei imprimante si la distribuirea fisierelor. Cele mai recente modele precum NETGEAR R6300 utiliza un wireless standard numit 802.11ac, care ruleaza cu o viteza rapida de 1750Mbps. (Totusi, ganditi-va ca gadget-urile conectate s-ar putea sa nu ruleze la viteza asta.)

12. Alegeti un furnizor de stocare cloud.

Aceasta este o actiune dificila, deoarece exista atat de multe optiuni. Am testat un serviciu de stocare orientat catre afaceri numit Soonr, care este destinat mai mult pentru echipe. Dropbox, Google Cloud Storage, si Carbonite sunt, de asemenea, optiuni bune. Shah spune ca unul dintre principalele avantaje pentru un serviciu de stocare cloud, altele decat accesul de la distanta, este pretul scazut al recuperarii datelor in caz de dezastru.

13. Ganditi ca un SurveyMonkey.

Mai multi experti au numit, de asemenea, SurveyMonkey.com ca fiind un instrument esential pentru orice companie noua. Site-ul va permite sa creati chestionare pe care le puteti trimite catre clienti. Dar motivul pentru care acest pas este important este de a crea o bucla de feedback. Prin solicitarea de feedback de la clienti, puteti schimba directia in functie de necesitati. Sondajele servesc, de asemenea, un alt scop. Sunt un instrument de marketing. Puteti cere chiar si clientilor actuali recomandari.

14. Obtineti un numar de telefon virtual.

Veti avea nevoie de o modalitate prin care oamenii sa va contacteze dincolo de e-mail. In loc de un telefon mobil sau o linie de afaceri, ganditi-va la un numar de telefon virtual de la companii precum RingCentral sau Twilio. Mihail Malamud, care a lansat o companie de audit cloud numita CloudAware, spune ca aceste servicii ofera caracteristici avansate de rutare de apel si pot furniza un numar 1-800.

15. Alegeti cuvintele cheie SEO.

Inca de la inceput va trebui sa va ganditi la cuvinte cheie SEO, termeni de cautare pe care oamenii ii vor folosi pentru a gasi noua dvs. afacere. Veti adauga aceste cuvinte site-ului dvs. atunci cand va veti dezvolta unul, si s-ar putea sa le utilizati daca incepeti sa cumparati anunturi Google. Kelsey McBride, un reprezentant PR, spune ca trebuie sa va ganditi la SEO inainte de a alege numele companiei dumneavoastra. Ea a lansat recent o noua companie numita Servicii de publicitate pentru carti, deoarece este atat de Google-friendly.

16. Faceti videoclipuri pe YouTube.

Malamud a mentionat, de asemenea, ca un prim pas important este acela de a face videoclipuri pe YouTube, deoarece acestea pot ajuta la explicarea misiunii companiei dumneavoastra celor neinitiati si pot a genera trafic site-ului. (Cunosc un prieten care a generat aproape toate vanzarile sale initiale de la un video de pe YouTube.) Google, care detine YouTube, va analiza si va asocia cuvintele cheie video cu domeniul noii dvs. companii, ajutand oamenii sa gaseasca noua dvs. companie.

17. Creati un sistem de back-up.

Chiar daca va desfasurati cea mai mare parte a activitatii on-line sau folositi servicii cloud, tot veti avea nevoie sa stocati unele fisiere locale. Cei mai multi dintre experti au spus ca un sistem de back-up, chiar daca acesta este un stick de memorie USB simplu sau un disc extern conectat la Mac – este esential ca un prim pas. De asemenea, imi place Pogoplug pentru cloud back-up-uri.

18. Intrati on-line pentru managementul relatiilor cu clientii.

Alegerea unui instrument de management al relatiilor cu clientii ca Salesforce.com este un prim pas important, chiar daca poate nu pare un element critic pentru o lista obligatorie tehnologica. Cei mai multi dintre experti au spus MRC este un proces de afaceri care a devenit mult mai tehnic decat oricand. Veti avea nevoie sa alegeti un instrument care poate comunica cu alte servicii pe care le utilizati, cum ar fi MailChimp. Si, daca alegeti un instrument open source ca SugarCRM, s-ar putea sa aveti nevoie sa angajati un programator pentru a va ajuta.

19. Alegeti o platforma de e-mail.

Inainte de a va activa noua dvs. companie, veti avea nevoie sa alegeti o platforma reala pentru e-mail, asta daca nu aveti de gand sa ramaneti cu Gmail. Outlook.com este o optiune buna, deoarece nu are atat de multe reclame. Dar o platforma completa de afaceri, cum ar fi BlackBerry Enterprise Server 10 sau Microsoft Exchange Online, ofera instrumente de admin, resetarea parolelor si o mai buna securitate.

20. Creati o modalitate de a accepta plati.

Si un ultim pas tehnic: oamenii vor avea nevoie de o modalitate de a va plati. Puteti sa va inscrieti pentru un serviciu ca PayPal.com sau sa folositi unul dintre scanerele de carduri de credit, cum ar fi Square. Asigurati-va ca, indiferent de serviciul pe care il utilizati, acesta se potriveste cu planul dumneavoastra tehnologic general. De exemplu, daca utilizati Square, asigurati-va ca acesta va rula pe tabletele pe care le utilizati.


Share