icon phone phone_action +(40) 745 270 642 Incepe un proiect

Reguli in a scrie continut care sa vanda

line graphic
triangle graphic
Reguli in a scrie continut care sa vanda

Devine din ce in ce mai greu sa pastram vizitatorii pe website, sa acumuleze informatia pe care noi ne-am straduit sa o publicam. Majoritatea dintre noi nu-si indreapta atentia asupra unui singur lucru, asadar daca noi nu  acaparam atentia vizitatorului imediat cum acesta a intrat pe website, sunt mari sanse sa il pierdem.

Multi web designeri cred ca singura cale de a incuraja vizitatorii sa stea pe website este prin diferite aplicatii grafice, imagini sau elemente de web design interesante. Adesea continutul isi face simtita prezenta. De fapt, continutul este cheia, mai ales pentru site-urile care ofera servicii. Insa doar continutul nu poate face un serviciu sau un produs sa se vanda, dar un continut interesant plus niste imagini clare, care sa multumeasca vizitatorul, cu siguranta ne vor vinde serviciul. De aceea este important sa apelam la functionalitatile creierului uman pentru a vinde.

Creierul uman e format din doua emisfere ce au functionalitati diferite. Nu suntem constienti cand o emisfera intra in actiune si cand alta, dar mirculos, amandoua contribuie pentru armonia mintii si corpului nostru. Emisfera dreapta este responsabila pentru creativitate, emotii, intuitie si subiectivitate. Ne creeaza o imagine per ansamblu asupra lucrurilor sarind peste micile detalii. Emisfera stanga tine de logica, ratiune si analiza. Ne ajuta sa determinam ce e bine pentr noi si ce nu, fara a lasa emotiile sa intervina. Unii oameni, fara a fi constienti de asta, se bazeaza mai mult pe emisfera stanga, altii le folosesc pe ambele.

Cand vizitatorii intra pe site-ul nostru, nu stim exact cum acestia il vad, decat prin analizarea unui counter ce ne monitorizeaza traficul. In speranta de a atrage si de a mentine vizitatorii pe website trebuie sa abordam aspectul de web design si continutul site-ului astfel incat sa iesim in avantaj chiar daca un user se bazeaza mai mult pe emisfera stanga sau mai mult pe emisfera dreapta. Asta inseamna ca in acelasi timp sa oferim si creativitate si logica. Nu este foarte greu, este ca si cum mergi pe strada dar in acelasi timp vorbesti si la telefon. Pentru asta va listez aici niste sfaturi:

Nu spama

Emisfera stanga e cea care poate observa cand se face abuz de un lucru. Si in acest sens unii oameni sunt mai capabili decat altii. Cand scrieti continut optimizat pentru anumite cuvinte cheie, nu exagerati, vizitatorii observa acest lucru.

Nu exagerati cu imaginile

Imaginile sunt importante, mai ales cand doresti sa vinzi un produs fara a avea contact direct cu respectivul cumparator. Oferind vizitatorilor imagini de calitate cu produsul comercializat, le vei acapara atentia si eventual increderea. Insa asaltandu-i cu prea multe imagini in flash si lipsite de claritate, mai mult vei crea haos in emisfera sa stanga.

Scrie pentru emisfera stanga

Avem nevoie sa convingem vizitatorul ca suntem de incredere. Apeland la emisfera stanga a creierului inseamna sa oferim informatie despre produsele comercializate sau despre serviciile de web design(in cazul nostru) care sa convinga vizitatorul ca ia decizia corecta daca ne alege pe noi. Include pe website o sectiune de comentarii si asigura-te inainte de toate ca informatia oferita e corecta si legala. Nu ne dorim sa pacalim vizitatorii, ci doar sa ii acaparam. Ofera optiuni de contact usoare, o adresa de mail a companiei, un numar de telefon, un formular de contact sau, si mai bine, live suppport.

Scrie si pentru emisfera dreapta

Din moment ce le-am acaparat atentia, dorim ca vizitatorul sa fie uimit si convins prin imagini, insa nu trebuie sa exageram. De exemplu avem un magazin online de pantofi. Este bine sa oferim imagini din mai multe unghiuri asupra pantofilor ce ii comercializam, poate chiar prezentari 3D daca e posibil, ofera vizitatorilor posibilitatea de a analiza bine produsul, ofera informatii despre marimi, culori si alte detalii. Sugereaza-le alte produse care ar fi in concordanta cu pantofii. Le poti sugera o pereche de blugi sau o camasa care se asorteaza perfect cu respectivii pantofi. Fii creativ!

Rezultatul ar trebui sa multumeasca atat vizitatorii care iau decizii bazandu-se mai mult pe emisfera dreapta cat si pe vizitatorii care se bazeaza mai mult pe emisfera stanga, trebuie sa tii cont de aceste lucruri daca doresti sa realizezi un website cu un web design unic care sa converteasca. Tine minte, construiesti site-ul pentru vizitatori, nu pentru tine.

Vrei un website?

Cere o cotatie

Vrei sa discutam?

Contacteaza-ne