icon phone phone_action +(40) 745 270 642 Incepe un proiect

Web design pentru un portofoliu de succes

line graphic
triangle graphic
Web design pentru un portofoliu de succes

Cel mai bun portofoliu pentru un dezvoltator de web design este propria lui creatie! Cea mai potrivita carte de vizita a unui web design este portofoliul sau, marturie a stilului propriu in webdesign.

Un portofoliu apartinand unui impatimit de webdesign  nu trebuie sa se distinga prin exces, ci prin simplitate si claritate a informatiilor transmise. El va atrage atentia potentialilor angajatori prin abilitatile demonstrate din experienta, dar si prin modul in care designerul stie sa se puna in valoare. De aceea, detaliile si informatiile trebuie sa fie usor de identificat in site, cele mai de efect portofolii in zilele noastre fiind cele alcatuite dintr-o singura pagina, in care navigarea este simpla si usor de urmarit.

Informatiile esentiale sunt cele care conteaza, textul trebuie bine structurat, concis si clar. Se recomanda un webdesign care promoveaza chiar tehnicile cunoscute de designer, cu doar cateva elemente vizuale ajutatoare pentru a nu distrage atentia viitorului angajator de la cunostintele si abilitatile posesorului de portofoliu. Toate linkurile trebuie sa fie functionale, textele sa nu contina erori gramaticale sau de exprimare, iar limbajul si termenii de profil adaptati sau explicati, astfel incat serviciile oferite sa nu ramana o enigma pentru vizitatorul sitului.

Realizarea unui portofoliu profesionist necesita timp si efort intrucat din el reiese potentialul designerului. De asemenea, stilul de webdesign ales trebuie sa se adreseze direct pietei pe care o vizeaza, un site cu aspect de tabloid neputand, de exemplu, niciodata sa constituie marturie in fata unui angajator din domeniul medical. Serviciile oferite trebuie detaliate, dar nu epatand ci evidentiind realizarile principale. Fiecare serviciu, explicat in contextul unui proiect, modul in care proiectele s-au derulat si au avut succes, eforturile depuse de dezvoltator pentru a le promova, ajutate de marturiile clientilor deja existenti vor duce la construirea unei imagini solide, de profesionist, pentru care secretele de webdesign par inexistente.

Sunt foarte utile feed-backurile primite de la colaboratorii anteriori, acestea conferind un plus de incredere in serviciile promovate. Evident, formularul de contact va fi usor accesibil si orice intrebare sau nelamurire va primi raspuns in timp util pentru ca clientul/angajatorul sa fie convins ca toate intrebarile si cererile lui vor fi solutionate cand are nevoie.

In prezentarea lucrarilor anterioare, eficienta ar fi aranjarea lor in functie de impactul avut, dar si de ceea ce pare sa se plieze pe gustul clientilor/angajatorilor vizati, pe domeniul lor de activitate, oferindu-le o solutie viabila la ceea ce isi doresc de la situl propriu.

Odata terminat portofoliul, se impune promovarea lui prin aceleasi tehnici aplicate si celorlalte situri, in ajutor venind si comunitatile de profil.

Vrei un website?

Cere o cotatie

Vrei sa discutam?

Contacteaza-ne