icon phone phone_action +(40) 745 270 642 Incepe un proiect

Cum sa ne comportam cu vizitatorul

line graphic
triangle graphic
Cum sa ne comportam cu vizitatorul

Cum ne comportam cu vizitatorii site-ului nostru este extrem de important, pentru ca fidelizarea acestuia ca si client necesita mai multe elemente, nu doar aspectul si design-ul site-ului.

In general, daca un vizitator nu gaseste ceea ce cauta in primele 5-10 secunde, va iesi de pe site. Internetul si faptul ca avem de unde alege a facut lumea mai nerabdatoare. Daca un vizitator a ajuns pe website-ul tau prin intermediul motoarelor de cautare, el se asteapta sa gasesca informatia ce o cauta aproape instantaneu, iar daca prima impresie, incluzand si procesul de web design, il va face sa creada ca nu a nimerit tocmai unde trebuie, atunci va reveni la motorul de cautare si va alege urmatorul website prezent in lista. Pentru a impiedica acest lucru trebuie sa va asigurati ca informatia ce o cauta respectivul vizitator este prezenta pe site; dar nu doar prezenta ci si usor de gasit. Iar pentru ca informatia sa fie la vedere si usor de gasit, un rol important il joaca si procesul de webdesign.

Cred ca toti am auzit expresia „O imagine valoreaza cat o mie de cuvinte” – multi specialisti in optimizare SEO ne sugereaza sa nu includem imagini in website in favoarea textului. Un website trebuie sa aiba un aspect placut dar si elemente care sa il provoace pe vizitator sa actioneze, iar o imagine cu siguranta creeaza un impuls diferit fata de un text. Imbinand intr-un mod eficient in webdesign, textul cu imaginile, cu siguranta ne vom imbunatati ratele de conversie.

Nu inundati vizitatorul cu prea multa informatie. Cand un vizitator intra pe website si i se deschide o pagina plina de text, i se va parea greu de citit, de strabatut si va iesi de pe site, urmand sa il acceseze pe urmatorul listat in motoarele de cautare. La fel si cu imaginile, incercati sa mentineti un webdesign simplu dar subectiv, incat vizitatorul sa gaseasca cu usurinta ce si-a propus.

Ajutati vizitatorul sa va re-viziteze cu usurinta. Chiar daca la prima vedere newsletterele, feed-urile RSS, conturile pe marile retele de socializare nu par a avea impact prea mare, acestea ajuta la marirea ratei de conversie. Daca unui vizitator i-a placut ce a gasit pe site, apreciaza serviciile dumneavoastra, daca i se pare ca aveti un webdesign interesant sau daca vrea sa salveze cumva adresa site-ului, cu siguranta va da un Like site-ului prin intermediul Facebook-ului, ori se va abona la newsletter sau chiar la RSS.

Vrei un website?

Cere o cotatie

Vrei sa discutam?

Contacteaza-ne