icon phone phone_action +(40) 745 270 642 Incepe un proiect

De ce multe site-uri esueaza?

line graphic
triangle graphic
De ce multe site-uri esueaza?

Adevarul este ca multe website-uri esueaza in cativa ani de la lansare. Acestea sunt site-urile care nu contribuie la portofoliul companiei,nu genereaza noi clienti si incet incet se indreapta spre stagnare. Astfel ajungem sa ne intrebam… De ce esueaza? Motive se gasesc multe, insa principalele sunt urmatoarele:

1. Sunt neintretinute. Navigand vei gasi o multime de site-uri ce au in sectiunea „Blog” sau „Stiri” articole postate cu ani in urma – lucru care nu face altceva decat sa alunge vizitatorul de pe website. Decat sa avem o sectiune de articole pe care nu o folosim, mai degraba nu o avem deloc, bazandu-ne doar pe un website de prezentare.

Importanta postarii de noi articole si de comunicare cu vizitatorii este adesea subestimata. Pentru a posta articole interesante pe website trebuie sa avem ceva documentatii despre respectivul domeniu, iar daca timpul nu ne permite, de cele mai multe ori ne ferim sa angajam pe cineva sa posteze articole, astfel site-ul devine o „epava”. Lipsa interactiunii pe un website il face aproape inutil, uitat.

2. Imaginile. Dimensiunea si asezarea imaginilor intr-o pagina web conteaza pentru vizitator. Cei ce au site-uri create cu 4-5 ani in urma, poate chiar create de neprofesionisti in domeniul web, sunt predispusi riscului ca noile browsere sa nu le afiseze corect pozitia imaginilor in site. Cui ii place sa navigheze pe un website cu erori de cod si dezorganizat? Nimanui.

3. Prezentarea produselor. Poate nu vindem cele mai bune produse, insa trebuie sa detaliem fiecare produs in parte pentru ca potentialul client sa stie ce cumpara, sa stie ce variatii de culori are produsul, sa stie marimile, dimensiunile si chiar materialul din care e facut. Am vazut magazine online care au rochii la vanzare sau alte produse vestimentare si nici nu informeaza vizitatorul cu detaliile necesare. Un astfel de website niciodata nu se va bucura de succes. Noi trebuie sa oferim vizitatorului toate detaliile aferente. In mediul online nu e ca intr-un magazin real, nu e prea usor sa comunici cu clientul decat prin ce scrii tu in detaliile fiecarui produs.

4. Continutul.  Continutul unui website este foarte important pentru ca informeaza vizitatorii asupra activitatilor si serviciilor ce respectiva firma le presteaza. Continutul trebuie scris pe tonul brandului. Trebuie sa fie interesant si presupune sa satisfaca nevoile vizitatorului asupra informatiilor. Trebuie sa avem in vedere o exprimare corecta fara greseli gramaticale.

5. Web designul. Aspectul site-ului este de asemenea important. Un website urat si dezorganizat cu siguranta nu va face vizitatorii sa se reintoarca.

6. Calitatea serviciilor/produselor. Daca produsele ce le comercializam au o calitate indoielnica, iar riscam sa esuam cu afacerea noastra online. Multi comercializeaza produse de proasta calitate la preturi ridicate. Intr-adevar nu putem sa comercializam cu totii numai produse de calitate, insa macar sa mentinem un bun raport calitate/pret.

Vrei un website?

Cere o cotatie

Vrei sa discutam?

Contacteaza-ne